Stormrage opened this issue on Jun 17, 2001 ยท 40 posts
Kosmokrat posted Sun, 17 June 2001 at 9:04 AM
Stormrage, maybe you could send her the following message: "Sehr geehrte Frau [insert family name here]! Auf Ihrer Internetseite [insert URL here] verfentlichen Sie einige meiner Bilder. Ich habe Ihnen keine Genehmigung erteilt dies zu tun. Dies habe ich Ihnen E-Mails vom [insert E-Mail date here] und [insert E-Mail date here] wiederholt mitgeteilt. Ebenso habe ich Sie gebeten, diese Bilder von Ihrer Internetseite zu entfernen. Ich bitte Sie hier letztmalig, diese UMGEHEND zu entfernen. Sollten Sie dieser Bitte nicht bis zum [insert date here] nachgekommen sein, so werde ich gegebenenfalls weitere Schritte (auch rechtliche) gegen Sie in Erwung ziehen. Mit freundlichen Gren, [insert your name here]" Rough translation: Dear Mrs. ....! On your internetsite you are publishing some of my picture. i haven't granted you the right to do so. this I have told you in E-Mails dated .... and ... Also I have asked you to remove them repeatedly. I now ask you to remove them emidietly. Should you not have done so until ..., I will consider further steps (including legal) against you. With friendly greetings I hope, the additional german letters will show if you copy and paste. Maybe this can be of help to you. To all: The site in question seems to be hosted in Austria, not germany (see ".at"-domain, Germany would be ".de") - Just to let you know Kosmokrat (aka "TheHawk")