Mon, Jan 27, 8:05 PM CST

Renderosity Forums / Poser - OFFICIAL

Welcome to the Poser - OFFICIAL Forum

Forum Coordinators: RedPhantom

Poser - OFFICIAL F.A.Q (Last Updated: 2025 Jan 27 5:49 pm)

Subject: Chat-Einladung

Schlabber ( ) posted Fri, 17 January 2003 at 4:01 AM · edited Thu, 08 August 2024 at 6:34 PM

Hallo ihr deutschsprechendes Volk auf der Welt :o) Bei www.renderplanet.de im Chatraum findet am 19.01.2003 um 14.00 Uhr MEZ ein Chat statt. Topic ist eigentlich Posen im allgemeinen und Posen im speziellen - was so viel hei, dass mir Lher in den Bauch gefragt werden knen ;o). Ich denke aber mal, es sind durchaus auch allgemeine Fragen rund um Poser zugelassen und erwscht. Mein Dank geht an Mona und Angie f Ihre Bemungen so etwas durchzufren. Vielleicht ist dies auch eine gstige Gelegenheit f die nicht-so-gut-englisch-sprechenden unter Euch etwas mehr er bestimmte Dinge zu erfahren. Bis zum 19.01. dann Schlabber notice for the site-admins: This is an invitation for German speaking people for a special German chat at www.renderplanet.de

Schlabber ( ) posted Fri, 17 January 2003 at 4:02 AM

oh - forgot to mention that :o)

neuergoldenboy ( ) posted Fri, 17 January 2003 at 4:09 AM

Ein Guter Vorschlag bin dabei

zorares ( ) posted Fri, 17 January 2003 at 6:38 AM

Ach! Mein Deutsche ist nicht zu gut! Danke!

http://schuetzenpowder.com/sigs.jpg

hmatienzo ( ) posted Fri, 17 January 2003 at 6:51 PM

Werde versuchen, zu kommen.

L'ultima fòrza è nella morte.

Privacy Notice

This site uses cookies to deliver the best experience. Our own cookies make user accounts and other features possible. Third-party cookies are used to display relevant ads and to analyze how Renderosity is used. By using our site, you acknowledge that you have read and understood our Terms of Service, including our Cookie Policy and our Privacy Policy.