Wed, Nov 20, 9:36 AM CST

Renderosity Forums / Poser - OFFICIAL

Welcome to the Poser - OFFICIAL Forum

Forum Coordinators: RedPhantom

Poser - OFFICIAL F.A.Q (Last Updated: 2024 Nov 20 6:12 am)

Subject: Hulp gevraagt

ropost ( ) posted Wed, 04 August 2004 at 10:12 AM · edited Wed, 20 November 2024 at 9:33 AM

Hallo iedereen Is er misschien in Nederland en - of heeft een mac (os x pref). EN zin in mij even beetje bij te staan in poser Ik kom er alleen ff niet uit bv Victoria en props enzo (downloads)die ik heb maar niet werkt Ik zal wel iets niet goed doen Hulp wordt zeeeeerr op prijs gesteld omgeving amsterdam mocht het belangrijk zijn Dank vast voor de moeite Robert

Engel47 ( ) posted Wed, 04 August 2004 at 12:40 PM · edited Wed, 04 August 2004 at 12:42 PM

Robert - ik spreek wat Nederlands maar ik ben niet zeker ik precies begrijp wat u vraagt. Kon probeert u opnieuw maar een weinig duidelijker te zijn vragen? P.S I gebruik een PC zo kan niet de vraag kunnen beantwoorden - maar ik kan aan het Engels vertalen en iemand anders kan kunnen antwoorden

Angela.

Message edited on: 08/04/2004 12:42

rockadon ( ) posted Wed, 04 August 2004 at 1:01 PM · edited Wed, 04 August 2004 at 1:09 PM

Angela very impressive Dutch :D hang on and you speak it fluently.

Robert ik heb geen Mac maar de meeste dingen zijn hetzelfde voor zowel een Mac als een PC, eventuele bestandsextensies zijn anders. Als ik het goed heb heb je een Mac converter nodig, doe een zoekactie naar Mac of converter en je krijgt ergens een link. Als je hulp met Poser nodig hebt heb ik MSN messenger je kan me adden als je wil. geef me dan een IM met je MSN gegevens en ik meld je aan.

Message edited on: 08/04/2004 13:09

ropost ( ) posted Wed, 04 August 2004 at 1:12 PM

Hi Angela Thanks for you reply 1st for example I do not come further then loading fig. from the runtime folders So I see a lot of very nice picies white clothing and add on's like your beautiful -"True Beauty"- I simply can't get it!! I tray tut's on the render. site but still Ok i have Poser 5 from a friend (I realy ave No money atall) I run mac g3 B/W Osx Thing like that Thank again Look forward 2 hear from you Robert

Engel47 ( ) posted Wed, 04 August 2004 at 1:30 PM

Robert - bent u zeggen die dat u het model (wat zijn u gebruikend? modelleren) kunt toevoegen maar kan kleren niet toevoegen? Wanneer het model wordt geselecteerd - kies de kleren u wilt en op het dubbele controleteken (niet enige) klikt en de kleren zullen aan de sce worden toegevoegd - als de kleren uit de Figures bibliotheek kwamen dan zij in overeenstemming zijn - klikken - Figure -Conform to - in overeenstemming zijn met en klikken Figuur 1 (als dat wat uw model) wordt geroepen is - ik hoop dit is wat u wilde. ;-) Sorry my Dutch grammer is not very good.

promajo ( ) posted Wed, 04 August 2004 at 1:35 PM

gevraagd met een d maar swat amsterdam/nederlands is wat ver om af te komen en van mac heb ik al zeker geen verstand hoe ver gaat uw kennis, weet ge bv dat er een Victoria 1, Victoria 1 low resolution, Victoria 2 en Victoria 3 bestaat; de eerste 3 kunnen elkaars kleren dragen maar V3 is totaal anders weet ge wat de links onder elk tab doet character, props, etc ik weet niet maar het kan handig zijn om er bijgeleverd boek (Poser 5 Reference Manual.pdf) er eens op na te slaan of een boek te kopen zoals The Poser 5 Handbook (Shamms Mortier) ISBN: 1.58450-229.0 want er is gewoon te veel over te vertellen en alhoewel het te doen is om de basics te leren door 'zelfstudie' zou het wel handig zijn als je hulp zou kunnen krijgen, kan uw vriend u soms niet helpen? met specifieke vragen kan je hier altijd op het forum terecht alhoewel ik aanraad om direct engels te typen

ropost ( ) posted Wed, 04 August 2004 at 3:06 PM

promajo >> Ja dat weet ik allemaal Maar ik heb victoria in een .exe bestand en krijg t niet goed op mijn mac. Ik ga het boek maar ergens vandaan progeren te krijgen. Dank voor de tip!! Engel47>> Ja dat soort dingen. Ik probeer ihet in het Nederlands om Nederlands sprekende mensen te bereiken. Maak je geen zorgen over de gramatica Dank jullie tot nu toe Cheers ropost Robert

vilters ( ) posted Thu, 05 August 2004 at 3:16 AM

Het boek staat als pdf bestand op de site van Curious Labs Tony, Belgium

Poser 1, 2, 3, 4, 5, 7, P8 and PPro2010, P9 and PP2012, P10 and PP2014 Game Dev
"Do not drive faster then your angel can fly"!

rockadon ( ) posted Thu, 05 August 2004 at 3:20 AM

Exe bestanden werken sowieso niet, als je naar www.daz3d.com gaat daar kan je ook de Mac versie van Vicky downloaden.

spinner ( ) posted Sat, 07 August 2004 at 3:21 PM

Kunt U Daz niet vragen om U een .sit te geven ? U kunt kiezen tussen .sit voor de mac en .exe voor de pc wanneer je iets van Daz koopt. Stuur een mailtje, en vraag om een .sit uitgave van v3, de .exe kan niet op de mac gebruikt worden. ~S

ropost ( ) posted Sun, 08 August 2004 at 12:52 PM

spinner >> Dank U voor het advies ropost

Privacy Notice

This site uses cookies to deliver the best experience. Our own cookies make user accounts and other features possible. Third-party cookies are used to display relevant ads and to analyze how Renderosity is used. By using our site, you acknowledge that you have read and understood our Terms of Service, including our Cookie Policy and our Privacy Policy.