Forum Coordinators: Kalypso
Carrara F.A.Q (Last Updated: 2024 Nov 05 6:06 am)
Visit the Carrara Gallery here.
Ben, I dont think there is or was a demo version of Carrara. I might be wrong but I dont recall ever seeing one. Anyone else know for sure?? Clint
Clint Hawkins
MarketPlace Manager/Copyright Agent
All my life I've been over the top ... I don't know what I'm doing
... All I know is I don't wana stop!
(Zakk Wylde (2007))
Bonjour j'utilise Carrara et je ne pense pas qu'il puisse rondre ce besoin(de 2d 3d).Cependant,Rhino te permet de crr un 3d en chargeant un dessin ou une photo avec vue du haut,de cotetc Selon les plans d'affichage, tu modes ton objet avec les courbes des nurbs et on sauve sous forme de mesh polygonal .J'ai remment fait un violoncelle en 3d d'apr des photos avec mesures en utilisant cette technique.Un demo utilisable de Rhino existe si tu ne peux pas l'acheter.Carrara peut charger un background pour l'assemblage du rendu (il y a un des tutoriaux pour cela)mais pas vraiment pour faire un model 3d.Bonne chance
LOL! Thanks Serge! ;) Clint Hawkin-Z GraF-X Carrara, Ray Dream, Poser Figures and 3D Add-Ons.
Clint Hawkins
MarketPlace Manager/Copyright Agent
All my life I've been over the top ... I don't know what I'm doing
... All I know is I don't wana stop!
(Zakk Wylde (2007))
This site uses cookies to deliver the best experience. Our own cookies make user accounts and other features possible. Third-party cookies are used to display relevant ads and to analyze how Renderosity is used. By using our site, you acknowledge that you have read and understood our Terms of Service, including our Cookie Policy and our Privacy Policy.
Hi, i write you from France. I would like to know where can i find in tryout or demo the software carrara. 'cause i need to know than it's the best software to realise convertion pict 2d to 3D (in dxf for exemple). So i'll be very please to obtain a quick answer. Many thanks to all for your help. Ben.